Friday, October 23, 2009

per-mata-hati

perasmian taska komuniti, sentul
Ibu-bapa bekerja, anak anak akan dihantar kepada satu organisasi atau orang perseorangan untuk dijaga. basic le.. kalu tak kerja , buat waktu ni tak boleh lagi. kerjaya perlu berada di tahap profesional lagi 3 tahun. penuhkan log book, tahun 2013 baru boleh ambil exam part 3, LAM ..jika lulus baru di gelar profesional ........profesional ??? insyaAllah.
Seronok dengan persembahan kawan2 haziqah di taska ini, menyambut tetamu vip utk merasmikan taska tempat asuhan yang 'separuh' penuh dengan ilmu awalan kanak-kanak.
Seawal 7.30 pagi. hari sabtu .3 oktober 2009 kami sekeluarga bergegas ke taska sentul..sepatutnya jam 7.30 kami kena berada di taska..tetapi sebaliknya... kami memang selalu lewat kemana-mana sahaja tak kira le ke pejabat, perjumpaan, kenduri khawin, majlis berbuka puasa, dll..kami le antara yang terakhir sampai..dah cuba berubah tapi masih di takuk lama...kalu cepat ..kami le antara tetamu yang akan datang paling awal sebelum majlis dan seantaranya bermula...masalahhhhh. Bak, memecut 130km/j di jalan sungai besi menyusur ke jalan mahameru akibatkan semua di dalam kereta WJT segar-bugar serta merta.

aktiviti merubah wajah.. 'make-up' anak-anak oleh teacher
haziqah 4 tahun 1 bulan
antara peralatan dan bahan belajar di taska MAPKEM

antara buku dan peralatan yang di sponser oleh orang perseorangan dan NGObiologi
geografi macam-macam gelagat dan aksi...susah nak diri tegak ikut peraturan...aik nak nyanyi lagi ke....turun le kakak oi...nangis plakss .......letih kut...keletihan hingga tertidur lena...paling senang hati si adiknya....harry..maintain cool...apa terjadi...tetap cool...

No comments:

Post a Comment